Vaše náměty

redakcesport
@nova.cz

Publikováno 15. 9. 2010

Fotbalový svaz má nové logo, vybrali si ho fanoušci

Logo, které bude od nynějška spojeno s českou fotbalovou reprezentací.
Zdroj: Oficiální zdroj
Logo, které bude od nynějška spojeno s českou fotbalovou reprezentací.
Témata:

Fotbalový svaz začne od ledna pro své i reprezentační účely používat nové logo, které v internetovém hlasování na jeho webu zvolili fanoušci.

Původního znaku, který měl ČMFS od roku 1993, se musel vzdát, protože v něm byl vyobrazen státní znak, což nové zákony neumožňují. Nové logo vedení svazu představilo po dnešním jednání výkonného výboru.
 

Na červeném podkladu je vyobrazen bílý lev se zlatou korunkou stojící na bílomodrém míči, pod nímž se vine česká vlajka. Nad vším trůní modrý nápis ČMFS. Fanoušci na internetu vybírali ze dvou variant, které v srpnu zvolil výkonný výbor. Z téměř devíti tisíc platných hlasů jich vítězná varianta získala téměř šest tisícovek, fanoušci hlasovali od 1. do 14. září.
 

"Sami jsme nevěděli, který znak vybrat, tak jsme nechali rozhodnout lidi. Pro nás je důležité, že máme moderní, nové a použitelné logo, které nebude odporovat právnímu stavu, že v logu občanského sdružení není možné mít státní znak České republiky," uvedl místopředseda svazu Jindřich Rajchl.
 

Vedení svazu také oznámilo, že změní způsob prodeje vstupenek na zápasy české reprezentace, který měl dříve na starosti STES, marketingová společnost svazu. Nyní bude distribuce vstupenek spadat pod Sazku. S ní ČMFS uzavřel dvouletou smlouvu s následnou opcí. Každý zájemce si bude moci na terminálech Sazky zakoupit na své jméno pět vstupenek, počítá se ale i s jinými možnostmi distribuce.

tn.cz / ČTK