Publikováno 5. 9. 2018
Velká změna

Přednost NHL se vytrácí, kluby špiní led reklamami

Ledová plocha Philadelphie Flyers
Zdroj: Twitter
Témata:

Největší přednost NHL kromě největších hokejových jmen? Rozhodně nezkaženost reklamami. Od letošní sezony tomu je ale jinak. Soutěž sice začíná až za měsíc, led na stadionech musí být ale už stoprocentně připraveny 15.9. kdy začínají přípravné zápasy. A fanoušci, kteří přijdou budou v mnoha případech překvapeni. Místo čtyř reklam jich bude na ledové ploše až osm.

Do nynějška byly pravidla ohledně reklam na ledě velmi striktní. Čtyři menší reklamy ve středním pásmu. Nově je budou doplňovat i loga firem v rozích kluziště. Hlavním důvodem jsou samozřejmě peníze. 


Za místo v rohu totiž budou pravděpodobně firmy platit více. Tento prostor je totiž na očích i těm, kteří nepřijdou na hokej na stadion. Nejvíce záběrů v sestřizích, na které se mohou fanoušci podívat zadarmo na internetu, je právě z útočného pásma.

 



První reklama na mantinelu se v zámoří objevila v roce 1978. Získat finance za prostor na ledě se stalo běžným v devadesátých letech. Od letošní sezony bude led ještě špinavější. Dresy bez reklam naštěstí ale ještě zůstávají. Za to mohou být fanoušci NHL narozdíl těch basketbalových rádi.

Dva kluby zašly v úpravách ledu ještě dále a upravily i prostor středového kruhu. Tomáš Plekanec bude nově jezdit po jednom velkém logu namísto dvou menších, v Detroitu se rozhodli odstranit nápis "Hockeytown", které překrývalo logo s okřídleným kolem.

 

 

hp TN.cz